pátek 22. října 2021

Podzimní parkán - volné téma výzvy

Poslední dobou bez fotoaparátu nejdu ani na nákup, co kdybych potkala něco zajímavého. Začátkem října jsem byla na kontrole na gastro a foťák jsem měla samozřejmě sebou. Ordinace je ve městě, takže jsem věděla kam se půjdu projít. Konečně jsem si prošla celou délku hradebního parkánu, nikam jsem nespěchala a příjemnou procházku jsem si užila. Až prázdný žaludek mě upozornil, že bych mohla jít domů.  Tak snad se procházka bude líbit i vám.






Většina domů ve středu města je opravená. Brankou projdeme na parkán. 



Přísavník se už krásně zbarvil. 



Jsme na křižovatce u City Parku, zde se musí přejít ulice a můžeme pokračovat parkánem dál.




Střecha City Parku se osázena zelení a je přístupná veřejnosti. Dokonce jsou na ní umístěné úly. Letos získala v soutěži Zelená střecha roku Cenu veřejnosti. A rostliny na ní se také krásně barví. 





























Došla jsem si nasbírat pár kaštanů, nosím je v kapse kabátku. 





Přes hustou mříž se špatně fotí. 







A jsme na náměstí. 
Ještě chci poděkovat Jarušce, že výzvu vyhlásila. Nejen, že jsem si díky počasí užila focení, ale mohla jsem se kochat krásnými fotkami na blozích vás ostatních. 


31 komentářů:

  1. Růženko,měla jsi moc krásnou procházku a ukázala nám další zajímavá místa Jihlavy.Vše jsi krásně nafotila.Vnučka jezdí kousek od City Parku do fitness,tak díky tobě vím,jaké je tu krásné okolí
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuji. Snad se vnučce v Jihlavě také líbí.
      Měj hezký den.

      Vymazat
  2. Růži, moc krásně jsi se zhostila výzvy, já ještě nezačala. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji. Však to doženeš.
      Měj krásný den.

      Vymazat
  3. Růženko, moc krásné fotografie jsi pořídila. Parkány jsou zajímavé a moc hezky ses s výzvou popasovala. Je hezké procházet se s tebou krásnou Jihlavou s já ti moc děkuji za ty krásné snímky, za ukázky krásy podzimu, kterou vidíš kolem sebe a nám ostatním jsi udělala radost krásnými fotografiemi. Právě o tom moje výzvy byly a já ti moc děkuji za účast. Dál se budu těšit na tvé fotografie už i bez výzvy, pořízené prostě jen tak, pro radost. Přeji ti krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji za pochvalu. Baví mě poznávat nová místa a moc ráda fotím. A pak se o to vše s vámi ráda podělím.
      Přeji krásné dny.

      Vymazat
  4. Tak jsem si zase s Tebou po Jihlavě pochodila. Pěkně jsi se s poslední výzvou od Járy vypořádala.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Růžen procházka s tebou po parkánu se mi moc líbila. Stejně tak se mi líbily tvé fotografie. 👍👍👍 Krásně jsi si s výzvou poradila. 👍👍
    Měj hezké dny. 🍁🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Růžo, se sluníčkem nad hlavou, to se to krásně procházkuje. Hezké fotky, hlavně ty z parkánu se mi líbí moc 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, slunečné dny mě vždycky lákají ven a na podzim je třeba využít každého takového dne.
      Měj hezký víkend.

      Vymazat
  7. Zdravím tě, milá Růženko, krásně jsi nás povodila po Jihlavě. Škoda, že je to od nás dost daleko, byla bych tam častěji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji. Někdy nám větší vzdálenosti nedovolují častější návštěvy.
      Měj hezký den.

      Vymazat
  8. Růženko, Jihlavu já vůbec neznám, jen jsem vždycky projížděla. A tak se tam můžu procházet s Tebou aspoň takhle. Máte tam hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, děkuji. Určitě se někdy Jihlavou zase projdeme.
      Měj pohodový víkend.

      Vymazat
  9. Opravdu skvělá podzimní procházka, Růženko. Užila jsem si ji. Doufám, že se na parkán taky někdy podívám.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji. Pokud budeš mít příležitost, tak si procházku po parkánu udělej.
      Měj hezký víkend.

      Vymazat
  10. Růženko,moc hezká procházka, dik, fotografiím úplná paráda.👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Ráda jsem vás po parkánu provedla.
      Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  11. Krásné podzimní sluníčkové toulání! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Je fajn mít ve městě takové krásné místo na procházení!

    OdpovědětVymazat
  13. Je ta naše malá zemička krásná všude, kam se podíváš. Nádherné město a nádherné fotky. Konečně jsem si prohlédla všechny blogy, které mám v adresáři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, moc děkuji a souhlasím. Naše zem je krásná všude.
      Měj hezké odpoledne.

      Vymazat
  14. Mě se líbila. Ten přísavník jak zčervená, tak je prostě úžasný. Ale celkově ty barevné stromy jsou krásné :-) Ten břečťan na té zdi je úžasně větví :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přísavník má na podzim nádhernou barvu. Líbí se mi jak se teď barvy střídají, žlutá, oranžová, červená a někde jsou stromy do hněda. Břečťanu se na hradbách daří.

      Vymazat
  15. Růženko, děkuji za krásnou procházku. Jihlavu jsem navštívila jen krátce, takže znám jen náměstí s jeho blízkým okolím a cestu k ZOO a na autobusák a to ještě v létě. Podzim na hradbách je nádherný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, ze ZOO se dá k parkánu dojít. Podzim na hradbách mě okouzlil, máme je z ruky a moc často se tam nedostaneme.

      Vymazat
  16. Ja ten váš parkán fakt milujem, nádherné fotky <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.