pondělí 22. listopadu 2021

Návraty - Muzeum motokol

Dnes se přesuneme z Litomyšle do Nových Hradů. Manžel se chtěl podívat do Muzea motokol, které se nachází v bývalé sýpce v areálu  zámku. 

O zámku Nové Hrady najde více informací zde: Zámek Nové Hrady
















Jak už to bývá, v nejlepším se mi vybil foťák. V Nový Hradech jsme pak byli ještě jednou s našimi známými. Jeli jsme jejich autem a manželův kamarád pořád někam chvátal. Od té doby jezdíme raději sami. 

17 komentářů:

  1. Niekedy je najlepšie ísť sám/sami, aby sa človek nemusel prispôsobovať, prípadne s niekým, s kým som si na 90% istá, že nájdeme kompromis. Múzeum je krásne a tie bicykle sú úžasné. Mám rada tieto nahliadnutia do minulosti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, když jedeme sami, tak se nemusím podřizovat druhým. A navíc manžel jezdí bezpečněji než jel jeho kamarád.

      Vymazat
  2. Růženko, mám na Nové Hrady ( oboje ) ty nejlepší vzpomínky a to jak ty u Litomyšle, kde jsme byli párkrát na výletech, tak ty na jihu, kde jsme trávili několik dovolených.
    Moc ti za příspěvek o N.Hradech děkuji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, je mi jasné, že oboje Nové Hrady znáš. Navštívili jsme i ty na jihu. A na obou místech se nám moc líbilo.

      Vymazat
  3. Celý areál zámku Nové Hrady mám moc ráda, je to krásné místo a stále se na něm pracuje.
    Děkuji za krásnou reportáž a přeji hezké odpoledne, Růženko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, souhlasím, je to krásné místo. Do zámku a okolí bych se ještě jednou ráda vrátila a vše si prošla.
      Měj pěkný večer.

      Vymazat
  4. Růženko , koukám, že ve škaredém počasí jsem se obě vydaly do muzea...Krásné fotografie. Mějte se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, brala bych to počasí, které tenkrát bylo. U nás dnes mrholilo.
      Měj pěkný večer.

      Vymazat
  5. Moc pěkná výstava.Bavila by mě,protože od dětství jsem z kola neslezla.Skoro.
    Růženko,měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, jsem ráda, že jsem se Ti trefila do noty.
      Přeji pěkný večer.

      Vymazat
  6. Růži, rozšířila jsem si díky tobě obzory - znám jen Nové Hrady v jižních Čechách, ty východčeské vůbec ne. A výstava kol může být zajímavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, k Novým Hradům lze ještě přiřadit návštěvu Toulovcových maštalí, jsou to pískovcové skalní útvary.

      Vymazat
  7. Růženko, zdravím. Nové Hrady znám, byla jsem tam několikrát. Je to tam hodně zvelebené v poslední době. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší mě, že se Ti tam také líbí. Měj hezký den.

      Vymazat
  8. Krásné fotky a dobrý námět na výlet. Já moc po výletech nejezdím, ten můj taky pořád někam spěchá a to je potom výlet na prd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji. My jsme letos hodně jezdili a bylo to moc prima.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  9. Zrovna dneska jsem se dívala na pořad s Miroslavem Vladykou z Pardubického kraje a byla tam i tahle sýpka včetně exponátů, takže si ty motokola umím živě přestavit ;-) No a zámek je nádherný, když si vzpomenu na stav před lety, tak to se vůbec nedá srovnat. Majité odvádí skvělou práci, klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.