sobota 20. listopadu 2021

Návraty - Něco pro kluky - auta a autíčka

Svět aut, motorek, vlaků nebo letadel je svět kluků, jak těch malých, tak těch dříve narozených. Ale věřím, že potěším i mé blogové kamarádky. Dnes si projdeme výstavu aut a motorek nazvanou Něco pro kluky - auta a autíčka. 






Fiaty. Já bych si vybrala ten červený, jen nevím, jestli bych do něj složila své dlouhé tělo. 😉








Nádherné modely motorek. Ještě, že je manžel nezačal sbírat. To už bychom se do bytu opravdu nevešli. 






















Manžel drží moji kabelku, abych mohla fotit. Výstavu autíček a motorek jsem si užila i po letech při procházení fotografií. Jeden miniaturní model autíčka jsem si kdysi koupila. 


 

15 komentářů:

  1. Růži, pěkná výstava. Mně se modýlky autíček a motorek líbí i když nejsem kluk :). A připomnělo mi to náš letošní výlet na zámek Příseka.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, mně se ty modely také líbí. Měj hezké dny.

      Vymazat
  2. Růži, nedávno u nás taky byla výstava autíček ze soukromé sbírky pana Švece, se kterým jsem dělala kdysi rozhovor. U tebe se mi moc líbí ty motorky. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ty motorky jsou úžasné. Teď po letech jsem se docela divila kolik fotek z výstavy pro kluky jsem udělala. A jsem za to ráda.
      Měj pohodovou neděli.

      Vymazat
  3. Růženko,taková výstava by se líbila i mně.Motorky jsou parádní.
    Vnuk,když byl malý sbíral autíčka a k nám si dal schovat celou sbírku ve velké krabici.Měl obavy,když doma dělali z půdy obytný prostor,aby mu to rodiče nevyhodili.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, být kluk, tak bych autíčka asi také sbírala. Proto se na takové výstavy vždy ráda podívám.
      Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  4. Nejen pro kluky. Mám také ráda takové výstavy. Chlapi se kdysi snažili autíčka sbírat a tak máme doma také nějakou tu vitrínku. Moc se mi líbí, jak jsou modely vypracované do detailu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, ty modely jsou dokonalé. Hlavně motorky.
      Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  5. Tedy já jsem takových výstav viděla a užila bych si i tuhle. Adam auta miloval, viděli jsem jich bezpočet jak malých, tak v životní velikosti - výstavy a muzea u nás i třeba v Rakousku nebo Itálii. A dost jich máme doma :o)
    Růženko, děkuji a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to máš bohaté zážitky.
      Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  6. Nádherné <3 Tie Harleye sú úžasné, ako ozajstné :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotografie z hezké výstavy. Dva komentáře jsem napsala a zmizely, tak to zkouším potřetí. Měj se krásně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji. Potřetí se podařilo. Měj hezké dny.

      Vymazat
  8. Dokonalé zmenšeniny jak aut tak motorek. Fakt úžasné exponáty :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.