pátek 10. prosince 2021

Ranní proměna

Ráno vstávám dřív než manžel a prvně se podívám jaké je venku počasí, on zatím poslouchá rádio. Dnes se mě ptal jestli je tam hodně sněhu. V rádiu se ptali Makoviček - dětí ve školce, jak se staví sněhulák. Prý musí být hodně sněhu. Myslím, že i u nás by se sněhulák dal postavit. 


Včera na Vysočině od brzkých ranních hodin sněžilo a přineslo to problémy na silnicích. Na dnešek do rána ještě něco připadlo. Takže na sněhuláka by to určitě bylo. 





Na stavbě se pracuje i v zimě. Když u nás byly děti, tak sledovaly, jestli se jeřáb otáčí. Dnes ráno se otáčel.

Zatímco jsem stahovala fotky do notebooku, venku začalo svítit sluníčko a já jsem tu proměnu musela vyfotit.





Ještě něco ze včerejška.




Tolik zprávy od nás. Mějte pohodový den. 

 

25 komentářů:

  1. Dnes, Růženko, nezávidím, máme taky bílo, a dokonce dvakrát juklo sluníčko. Mějte se hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, jukalo do oběda, teď už se zatáhlo. Ale stihla jsem se projít a něco pro vás nafotit.
      Měj pěkné odpoledne.

      Vymazat
  2. Myslím, že v tomto by sa dal postaviť aj obrovský snehuliak. U nás včera postavili ozaj veľkého aj z menej snehu, aj my sme s kamarátkou postavili, teda skôr ona a mé dítko mu hneď rozbilo hlavu lopatkou :-D :-D
    Ráno sa vám krásne vyjasnilo. Mám tieto premeny počasia rada :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sněhulák za domem zatím není. Když napadl první sníh, tak si děti sněhuláka postavili, ale někdo ho rozbil. Že by někdo s lopatkou?;-)

      Vymazat
    2. Postavily, koukám, že mám v odpovědi hrubku.

      Vymazat
  3. Růženko,hezky vám nasněžilo.Nám taky,padalo i dopoledne,ale to už bylo mokré.A když jsem šla se psem odpoledne na procházku,tak se mi zdálo,že už není ani co fotit.K večeru se trochu vyjasnilo.Na zítřek mám naplánovaný výlet,tak snad vyjde.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, držím palečky, aby výlet vyšel a těším se na fotky.
      Přeji hezký den.

      Vymazat
  4. Růži, u nás bylo ráno podobně bílo, ale přes den to dost tálo. A teď večer zas namrzalo - šli jsme na večeři do restaurace a spíš jsme se většinu cesty opatrně plížili :D
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nejhorší, když večer přimrzne a klouže to. Chodím teď opatrně, jeden se sádrou doma stačí.
      Měj hezký den.

      Vymazat
  5. Růženko, je to nádhera, i když manžel, který jel ve čtvrtek k vám do Jihlavy zase takovou radost neměl. Kamionům kolem Ždírce to fakt klouzalo...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, řidiči z bílé nadílky radost nemají a ani se nim nedivím.
      Měj pohodový den.

      Vymazat
  6. Taky je u nás bílo. Chtěla bych takhle bílé Vánoce. Ale nevím, nevím.
    Pěkný víkend, Růži !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, bílé Vánoce už dlouho nebyly. Tak třeba to letos vyjde.
      Měj hezký adventní víkend.

      Vymazat
  7. Růži, i u nás je to na sněhuláka. Hezké fotky. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já jsem viděla jak máte krásně zachumelenou zahradu.
      Přeji hezkou sobotu.

      Vymazat
  8. Včera u nás taky napadlo a sníh byl krásně mokrý, kdybych neměla povinnosti, hned bych si toho sněhuláka šla s Matýskem postavit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes už děti sněhuláka postavily. Jsem zvědavá jak dlouho vydrží.

      Vymazat
  9. Máte krásně nasněženo. No na sněhuláka hlavně musí být mokrý sníh a ten u nás byl předevčírem. Dnes už celý den mrzlo. Krásnou sobotu a pohodovou Stříbrnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, dnes děti sněhuláka postavily, teplota byla kolem nuly.
      Měj hezkou adventní neděli.

      Vymazat
  10. Růženko to je nádhera probudit se do takové krásy. Pravá vánoční atmosféra. Přeji tipohodovou, třetí adventní neděli. Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Sněhulák nás přivítal hned rano5. Docela mne překvapilo, že si někdo na to snad musel přivstat. Když se sluníčko protahuje mezi domy, je to moc příjemné a krásné.

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě by se postavit dál, někdy mě až děti udivují, jak málo sněhu na takového huhuláka stačí. U nás ho moc nebývá, tak jsou naučený šetřit :-D

    OdpovědětVymazat
  13. To máš pravdu pravdu. Stačí trocha sněhu a děti hned staví sněhuláka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.