pondělí 20. prosince 2021

Vánoce pro panenky

Snad nebude vadit, že se i dnešní článek bude týkat panenek. Na FB jsem v mnoha skupinách, které se týkají panenek a jednou z nich je skupina Domečkování - Dollhouse. Během roku je možné zúčastnit  se s panenkami různých témat, která jsou na ten rok vyhlášena. V roce 2017 jsem připravila pro panenky Blythe Vánoce.

Nejdřív jsem pro panenky upekla cukroví. 


Společně jsme ozdobily vánoční stromeček. 




Cukroví není pro pejsky? To je škoda, tak krásně voní. 

A přišel Štědrý den. 



Děvčata se nemohla dočkat až si rozbalí dárky. 


Co jim Ježíšek donesl? Všechny dostaly čepice, aby si mohly užívat zimní radovánky až napadne sníh. 




Důkazem, že si s panenkami nehraji jen já, jsou tyto sáňky.  Manžel je vyrobil podle skutečných velkých saní. 


Moje panenky vám přejí pohodové vánoční svátky. 
 


23 komentářů:

  1. Růžo, to je krása. Jsi úžasná hračička, dárky a stromeček pro panenky, to by mě fakt nenapadlo, skvělé 👍🌳

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko to je nádhera a je moc hezké, že manžel má pro Tvůj velký koníček pochopení a ještě je schopen Ti vytvořit krásné doplňky, jako jsou ty nádherné sáňky. Je to opravdu obdivuhodné. I když můj muž zase má pochopení pro mého fotografického koníčka a pokud jdeme někde podél fotoprodejny, tak se vždycky ptá, jestli tam něco nepotřebuji...Přeji vám oběma krásný vánoční čas i příjemné Vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já jsem ráda, že manžel mého koníčka toleruje. Jinak bych to všechno nemohla mít.
      Přeji Tobě, manželovi i celé rodině pohodové vánoční svátky.

      Vymazat
  3. Nádherný minisvět. Růženko, užijte si i letošní svátky pospolu a v pohodě. Sáňky jsou super 👍.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji.
      Přeji Tobě i celé rodině krásné vánoční svátky.

      Vymazat
  4. Růženko, mám vyřídit pozdrav od mých medvědů Tvým panenkàm. Mohli by slavit spolu :o)o) Přeju krásné Vánoce celé rodině, hodně zdraví. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, tak to by byla parádní oslava.
      Přeji vám všem krásné vánoční svátky.

      Vymazat
  5. Růženko,to je nádherné,potěšila jsi mě.Svoji panenku jsem teď trochu zanedbávala,ale už přemýšlím nad pokojíčkem.Jak jsem tohle v dětství milovala.
    Krásné Vánoce panenkám a hlavě Tobě a Tvé rodině.Štěstí,zdraví a spokojenost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuji. Až bude čas, tak se k panence zase vrátíš.
      Přeji Tobě i celé rodině krásné Vánoce.

      Vymazat
  6. Kouzelné, Růženko!
    Usmívám se tady na tvůj příspěvek - ty miniatury, vše dotažené k dokonalosti!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Růži, to je jako pohádka. Krásné a ty sáňky jsou nádherné. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera :-) Verím, že aj po rokoch stále krásne oslavujete s bábikami :-) Krásne sviatky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panenky jsou u nás všudypřítomné, tedy i u stromečku. Stále máme ten malý.
      I vám všem krásné Vánoce.

      Vymazat
  9. To je krásný, nádherně jsi jim to tvým panenkám udělala. A takových komentů - těch já se nikdy nedočkám. A to jsem si s Adventním kalendářem dala tolik práce. Tobě ovšem moooc děkuji za krásné komenty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji. Já Tvůj adventní kalendář moc obdivuji, já bych to neuměla ani vymyslet, natož vytvořit. A určitě máš i své obdivovatele i na FB.

      Vymazat
  10. Všechno je moc krásné, ale nejvíce mě dostalo to cukrovíčko.Paráda!!!

    OdpovědětVymazat
  11. To je tak hezké, milé. Mají se panenky u Tebe moc dobře. A čapky jim tedy sluší !!!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné Vánoce jsi jim připravila. Ty ozdobičky na stromu musí být fakt pidi...

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.