čtvrtek 16. prosince 2021

Sáňkování na Keťásku

Víte, že i panenky chodí sáňkovat a užívají si i další zimní radovánky? Nevěříte? Vrátíme se do února 2018 a já jsem konečně doplnila fotky do dalšího článku na starém blogu. 

Dnes jsem vzala Nelu a Stellu na místo, kam jsme jako děti chodily sáňkovat. Na Keťásek. Musela jsem využít tu trochu sněhu, co před pár dny napadla, aby si děvčata užila zimní radovánky.


Keťásek je park nedaleko od nás, jako děti jsme si tu užívaly zimní radovánky. I dnes tu děti sáňkují a bobují.


Dříve tu nebyla tak široká cesta. Když se sáňky pořádně rozjely, tak se dalo dojet až k tunelu.


Tunelem jsem vás už jednou provedla. Říká se, že je v něm zazděná jeptiška.


Brzy jsem našla místo, kde děti bobují. Holky to hned musely vyzkoušet.


Moc se jim to líbilo.


Ovšem ne na dlouho. Našly si jinou zábavu.


A že se budou koulovat. Jen se divily, že ze zmrzlého sněhu jim nejdou udělat koule. Natož postavit sněhuláka.


Tak zase šup na sáně.


A uděláme andělíčka..


.....a ještě jednou, jupíííííí. Moc se jim to líbilo.


Focení s děvčaty se mi dnes moc líbilo.

26 komentářů:

  1. Hezké fotografie Růženko. U nás už sníh vůbec není. Venku mrholí nebo prší a celé dny je tma...Měj se moc pěkně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to jsou fotky z roku 2018. Teď sníh také nemáme.
      Měj hezký večer.

      Vymazat
  2. Růžo, ty si vážně umíš krásně hrát. Sníh u nás už není, dneska bylo 8°C, tak jsme zvědavá na ty svátky. Holkám to na sněhu moc sluší, pá 😀👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, teď už panenky venku moc nefotím. V neděli ještě bylo krásně a já jsem chtěla nové panence uplést čepici a štulpny a pak už se mi ven nechtělo. A v pondělí přišlo oteplení a ze sněhu byla břečka. Takže jsem vám ukázala staré fotky. Tenkrát hezky mrzlo a focení mě moc bavilo.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Růženko,to je krásné.A máš holky krásně nastrojené.Sluší jim to moc.Také už mám panenku.Když tu byly vnučky,tak se ptaly:babi ty si hraješ s panenkou?Říkám,no a co.Zrovna jsem ji háčkovala čepici a šálu.
    Růženko,měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuji. Je to prima, když si ještě dovedeme hrát.
      Měj hezké dny, třeba s panenkou.

      Vymazat
  4. Růží, to jsou krásné fotky, jak si holky užívají sáňkovačku. To se člověk hned vrátí do dětských let.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. To si dievčatá užili sneh :-) U nás by boli iba zablatené :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenkrát si ho užili. Dnes by se mohly vozit leda na kole.

      Vymazat
  6. Holky mají krásnou zimní výbavu a roztomilé sáňky.
    Tam, kde já sáňovala jako holka, jsou dneska paneláky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí se dá v parku stále sáňkovat i když už to není jako za doby mého dětství.
      Sáňky pro panenky mi vyrobil manžel, jedny podle obrázků Josefa Lady.

      Vymazat
  7. No to je tedy paráda!
    Panenky koukám žádná aktivita nezaskočí!
    Růženko, měj krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké. Holky máš hezky teple oblečené, asi budu muset něco teplého uplést. A dělala jsi andělíčka taky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji. Kdybych udělala andělíčka já, tak nevím, kdo by mě pak zvedal.

      Vymazat
  9. Růži, hezké fotky a krásné panenky. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Držím palce, aby Ti už bylo dobře. Přeji klidnou sobotu.

      Vymazat
  10. Růženko, máš pěkného koníčka. Užíváš si to prima s panenkami i na sněhu. M.

    OdpovědětVymazat
  11. Růženko je vidět, že jsi si to s holkami užila. Přeji ti krásný večer. Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Užila, bylo to moc prima.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  13. Růženko, krásné sáňkování s panenkami. Taky dělám Vánoce pro panenky, pro medvědy, pro svoje myšičky... Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, je dobře, že si ještě umíme hrát.
      Měj se hezky.

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.