úterý 14. prosince 2021

U vody

Dnes se vrátím trochu v čase a to na začátek prosince. První sněhová nadílka pomalu tála a já jsem šla na kontrolu na endokrinologii. Cestu tunelem k řece už hodně z vás zná, ale snad vám krátká procházka přijde vhod. 








Zasněžené tenisové kurty. 


Uviděla jsem kosa otužilce, který se s vervou cachtal v louži. Pomalu jsem se k němu přibližovala, abych ho mohla lépe vyfoti.




Chvíli to trvalo než mě zpozoroval a odletěl. 

Seřadiště.


Jakmile se někdo na břehu zastaví, tak ze všech stran připlouvají kachny. Čekají něco dobrého k snědku. Měli smůlu, nic jsem u sebe neměla. 


Měla jsem dost času, tak jsem mohla kachny pozorovat a fotit. 





Všimla jsem si, že jeden z kačerů byl jinak vybarvený.






Domů jsem to vzala jinudy. Pohled na řeku z dálničního přivaděče. 




A ejhle, u řeky byl tentýž rybář, kterého jsem tu viděla nedávno. 

Z téhle krátké procházky vás určitě nohy nebudou bolet. 

 

19 komentářů:

  1. Růženko,moc hezká procházka a krásné fotografie.🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna prechádzka opäť raz :-) Nožičky nebolia, ležia na gauči :-D :-D Na tvojich fotkách to vyzerá cca ako teraz tu. Sneh sa s nami pomaly ale isto lúči. Kačičky máme podobne prítulné, dôrazne dávajú najavo, ako veľmi ľudia dodržiavajú zákaz kŕmenia na jazerách.
    Rybár by mi možno chytil nejakého kapra na štedrovečerný stôl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikky, to bylo focené 1.prosince a teď to tu vypadá podobně. U nás jsou kachny na řece a myslím, že tu zákaz krmení není.
      Kapra už mám objednaného.

      Vymazat
  3. Pěkná vycházka, z fotek čiší klid a mír.

    OdpovědětVymazat
  4. Růženko, pěkná procházka, mého muže by nejvíc zaujaly ty kachny, k těm má kladný vztah, především pečeným.
    Já mám ráda sníh, když napadne, je umrzlo a je bílý, když to odtává, už se mi nelíbí.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, bohužel ta bílá krása vždy vydrží jen pár dnů.

      Vymazat
  5. Růženko,také jsem byla začátkem prosince na kontrole na endokrinologii.
    Měla jsi hezkou procházku.Kolem vody to mám vůbec ráda.Fotografie jsou krásné.Kačen je u nás na vodních plochách hodně,pořád mám někde po taškách a nebo v batohu kus tvrdého rohlíku.Sice někdy píšou,že se nemají krmit,ale známý ornitolog mi říkal,že když jim hodím jedno sousto každé,neublíží jim to.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, já už je pečivem raději nekrmím a nic jiného pro ně nemáme.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  6. Růženko, ráda jsem se prošla s tebou. Asi máme trochu mokré boty, ale ten vzduch, když je venku byť trocha sněhu, mám ráda.
    Fotky s kachnami jsou kouzelné!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, boty uschnou a u řeky je moc hezky. Je to moje oblíbená trasa.
      I Ty měj pěkný večer.

      Vymazat
  7. Růženko, moje oblíbené trasy jsou buď do lesa (bydlím nedaleko od něj)
    nebo kolem řeky. Kačenky mám moc ráda, ty na vodě, ne na pekáči... Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, k vodě to mám blíž než k lesu, navíc lesy v okolí Jihlavy také poznamenal kůrovec. Procházku kolem řeky mám ráda v každém ročním období.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  8. Růži, další krásná procházka. A ty kachní fotky jsou úchvatné. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji. Ráda kachny pozoruji, tentokrát mě zaujal jinak vybarvený kačer.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  9. Růženko to jsi měla krásnou procházku a pořídila jsi moc pěkné fotografie. U nás se kačeny asi stáhly na Mandavu, protože jsme byli u rybníka a byla tam jen jedna. Moc hezky jsi je nafotila. Přeji Ti krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moc Ti děkuji. Na řece se kachny stále drží, nejvíc u lávky.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  10. Procházek není nikdy dost. Jen škoda, že ten sníh už taje...

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.