pondělí 31. ledna 2022

Háčkem a jehlicemi

Po dlouhých třech nebo dokonce čtyřech letech se mi podařilo dokončit háčkovanou panenku. Nedařilo se mi hezky vyšít obličej a tak jsem ho musela předělávat. Panenka skončila vždy ve skříni a když mě přešla nechuť na ní pracovat, tak jsem ji vyndala. Naše vnučka, pro kterou je určena, mezitím vyrostla a hraje si hodně s panenkami Barbie, miluje mořské víly. Doufám, že se jí panenka bude líbit a že ji vezme na milost. 



Upletla jsem jí šaty a k nim uháčkovala botičky. 

A pro chladnější dny svetřík a kalhoty. 

33 komentářů:

  1. Tak nám pak, Růženko, napiš, jak se Verunce líbila. Je moc pěkná a oči má tedy, opravdu, jak říkala L.Šafránková, pořádná kukadla. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji. Doufám, že se Verunce bude líbit.
      Měj pěkný večer.

      Vymazat
  2. Panenka je moc pěkná a jak koukám, má i oblečky na převlečení. Super. Podařilo se, jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji. Musela jsem jí uplést i šaty, aby ji Verča mohla převlékat.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Tedy Růženko ty jsi opravdu moc šikovná. panenka je nádherná a doufám ,že vnučku opravdu moc potěší. Krásně jsi ji i nastrojila. Měj se moc pěkně a hlavně ať jste všichni zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, taky doufám, že Verunku potěší.
      Měj pěkné dny a opatruj se.

      Vymazat
  4. Růženko, panenka je nádherná, ty oči jsou supr !!! Vnučce se bude určitě moc líbit.
    Navíc má ještě oblečky na převlečení, paráda.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Růži, obdivuji tvou trpělivost. já už bych to asi vzdala.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, nechtělo se mi to vzdát a jsem ráda, že jsem panenku dokončila.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  6. Růženko, panenka pro Verunku je hezoučká, určitě se vnučce bude líbit. Je to něco jiného než Barbie... Holkám jsem taky dělala všelijaké panenky, pletla,šila a hrajou si s nima pořád. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, u nás si hraje s malými háčkovanými panenkami, tak si myslím, že jí přijde vhod i ta větší.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  7. Růženko,myslím,že se ti panenka moc povedla.Líbí se mi a ty krásné oblečky.Já teď háčkuji skoro pořád,ale nevím,zda bych panenku nebo nějaké zvířátko svedla.Teď jsem doháčkovala polštářky pro nejstarší vnučku.
    Měj hezký večer a pěkné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, určitě zvládla. Navíc se teď dá najít hodně návodů na háčkované hračky. Tvoje polštářky se mi moc líbí, je to zase něco jiného.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  8. Růženko, vnučka bude nadšená! Tyhle panenky, to je něco úplně jiné než Barbie! Muchlací, měkoučké... Moc se ti povedla!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Uvidíme, jak to s panenkou dopadne.
      Měj pěkné dny.

      Vymazat
  9. Já si myslím, že panenka bude mít úspěch. Je moc pěkná. A má garderóbu do tepla i do zimy.
    Já mám dobrou zkušenost s háčkovanými panáky. Naší velké vnučce jsem pro její kamarády a kamarádky háčkovala ledacos a to už byli tedy hodně velcí.
    Hezký den, Růži !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem synovi před lety háčkovala Homera Simpsona. Pak si ho vzaly do parády děti a ani nevím, jestli ho ještě mají. Dřív jsem také pro známé háčkovala panenky.
      Měj pěkné dny.

      Vymazat
  10. Krásná. Oči jsou mor, já šiju zajíce usínáčky a vždycky jim raději dělám očička zavřená, to je mnohem snazší.

    OdpovědětVymazat
  11. Růži, už jsem ji obdivovala u tebe na facebooku. Je moc krásná a oči se ti moc povedly. I mně by se líbila, tak se bude určitě líbit i Verunce. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji za pochvalu. Měj hezký večer.

      Vymazat
  12. Je krásná. Moc se mi líbí, jak jsi upletla ty modré šatičky. Dělají ji pěknou postavičku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji. To víš, holka je štíhlá, tak může mít pletené šaty.;-)
      Měj pěkné dny.

      Vymazat
  13. Růženka ta je tak nádherná, moc se ti povedlo šikulka.
    Krásnou neděli přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  14. Je krásna a zo srdiečka a ja verím, že sa bude veľmi páčiť :-) Detičky sú úžasné a takéto veci ocenia dlhodobo, tiež rada spomínam, že mi starká urobila šaty a kabátik pre Barbie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunka z ní byla nadšená. Ale hned ji svlékla.

      Vymazat
  15. Krásná panenka i hezoučké oblečení. Určitě si s ní bude vnučka ráda hrát. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji. Dostala ji k svátku a hned ji několikrát převlékla.

      Vymazat
  16. Ta se ti teda, Růženko, povedla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.