sobota 29. ledna 2022

Kaple v zimním hávu

 Dnes bude pokračování naší čtvrteční vyjížďky. Chtěla jsem se ještě podívat, jak vypadá kaple svatého Jana Nepomuckého na Plandrech v zimě. A manžel mi to přání splnil. Počkal na mně v autě a já jsem šla alejí ke kapli. 


Z pozůstatků staré lípy vyrůstá mladý stromek.

















V jedné z bočních kaplí jsem objevila tuto kresbu. Myslím, že tu posledně nebyla. 















Snad se vám i toto krátké zastavení bude líbit. Je tu hezky i v zimě. 







28 komentářů:

  1. Krásná alej, taky jsem byla na výletě, článek bude zítra...

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Růženko, taková místa mám moc ráda a aleje zbožňuju.Tam musí být krásně, když lípy kvetou! I ta zima je tu pěkná, klidná. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, až pokvetou lípy, tak bychom se tam mohli zajet podívat.

      Vymazat
  3. Růženko, to byla pěkná procházka. Taková lednová, řekla bych, že i mrazík byl. Pěkně jsem si ji s tebou užila. Přeji ti pohodovou neděli. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, děkuji. Dala bych si delší procházku, ale manžel ještě nemá nohu úplně v pořádku.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Růženko,kaple je krásná.Dost mi připomíná kapli na vesnici,kde žije synova přítelkyně.Mají ji kousek od domu a tak ji mám na očích.Hezky jste si užili slunečný den.
    Teď už je asi všude zataženo.
    Měj hezký večer a pěknou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kaple se mi při naší první návštěvě předloni moc líbila a říkala jsem si, že tam musí být hezky i v zimě. Sluneční den jsme si užili, jen by takových dnů mohlo být daleko víc.
      Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  5. Růži, to je moc pěkné místo s atmosférou. Stavovali jsme se tam před pár lety na jednom výletě (šli jsme z okraje Jihlavy na Zaječí skok a přes Rantířov a právě Plandry), chvíli jsme tam poseděli a vůbec se nám nechtělo odejít. A tak alej je krásná. Ráda jsem se koukla, jak to tam vypadá v bílém (my tam byli v květnu, takže jsme viděli zelenou verzi :))
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo to jste si udělali pořádný výšlap. Alej je moc krásná, my jsme ji předloni viděli, když žloutlo listí a svítilo sluníčko. Bylo to nádherné.
      Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  6. Krásné místo, Růženko a s tím sněhovým popraškem má kouzelnou atmosféru. A ta alej...
    Děkuji za nakouknutí a přeji pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji. I mně se tam moc líbí.
      Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  7. Růženko, moc pěkné fotky. Líbí se mi kaple i cesta alejí. Taková místa mám ráda. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, jsem ráda, že se Ti u kaple líbilo.
      Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  8. Růži, krásné místo. Nádherná alej i kaple. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  9. Stojí za to projít se tou krásnou alejí ke kapli, která toto místo umocňuje.
    Díky za fotky a měj klidnou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je to krásné místo a podle stop ve sněhu si myslím, že je hojně navštěvované.
      Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  10. Růženko to je krásné místo. Moc pěkná kaple a nádherná je i ta alej. Hezký výlet. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji. My jsme to kouzelné místo objevili teprve předloni a to je jen kousek od Jihlavy. Někdy to tak je, že nevidíme to hezké, co máme u nosu.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  11. Krásné místo. Do Jihlavy občas jezdím, takže už jsem koukla do map, kde že jste to výletovali. Pokud mi to někdy vyjde, ráda se sem také podívám.
    Růží, měj fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, je to kousek od Jihlavy, tak pokud Ti příště vyjde čas, určitě se na Plandry zajeď podívat.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  12. Růženko, hezká alej i kaple. Moc hezké místo. Muž už je v cajku ? Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, manžel už nohu hodně rozcvičil, ale na nějaké delší výšlapy to ještě není.
      Měj se fajn.

      Vymazat
  13. Krásna alej aj kaplnka, nádherné fotky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.