čtvrtek 6. ledna 2022

Lavička

Osamělá, zasněžená...... 



27 komentářů:

  1. Krásná fotografie. U nás už sníh není, ale zima jo a fouká vítr hodně ledový...Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, děkuji. U nás dnes napadl jen poprašek.
    Měj pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Růženko, včera i dnes ráno cestou do Prahy déšť a tma a nevlídno a během dnešního dopoledne se to rozfoukalo a svítilo sluníčko.Cestou busem domů jsem koukala, že místy byl poprašek.Tak snad paní Zima dorazí.
    Krásná, zasněná lavička.
    Ta mi připomněla ten starý vtip: babička s dědou slaví 60 let spolu a děda: co kdybychom si dali rande jako za mlada? Tak jo, říká babička. Děda: ve čtyři na naší lavičce? Jo, na to babička. Děda tam sedí a čeká, hodinu, dvě, tři...přijde domů a babička na kanapi plete. Proč jsi nepřišla ptá se. Naši mě nepustili.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, uvidíme jestli další dny přinesou zimu. Se sněhem a sluncem nejsou dny tak ponuré.
      Vtip znám a zase jsem se zasmála.
      Měj klidný den.

      Vymazat
  4. Parádní fotky, také mám nafocenou jednu podobnou zasněženou lavičku, z loňska, vlastně už z předloňska. :o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji. Jsem ráda, že lavička zůstane v archivu.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  5. Už jsem taky párkrát zasněženou lavičku fotila. Má to takovou tu správnou zimní atmosféru i s malým popraškem :).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, i poprašek sněhu vykouzlí zimní atmosféru.
      Měj pěkný den.

      Vymazat
  6. Parádní fotka, Růženko!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Růženko,to je moc krásná fotografie.Tu bych si dala zarámovat.
    Lavičky fotím moc ráda.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, to mě moc těší.
      I Tobě přeji hezký víkend.

      Vymazat
  8. Hezká fotografie, moc se mi líbí. Posílám pozdrav. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Taková opuštěná, úplně láká, aby se u ní člověk zastavil...

    OdpovědětVymazat
  10. Růži, to je nádherná fotka. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  11. Koukám na tvou zasněženou lavičku a venku sněží.
    Měj hezkou neděli. J.

    OdpovědětVymazat
  12. Hezká fotka, líbí se mi to světlo do modra, takové je jen v zimě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.