úterý 4. ledna 2022

Od Ježíška

Dnes se chci pochlubit  novou panenkou, kterou jsem dostala k Vánocům. Je pravda, že jsem si ji nadělila sama. 


Je to panenka Rainbow Hihg - Amaya Raine. Panenka měří 26 cm a je kloubová. 




Původní oblečky nejsou moc kvalitní, černé tričko pouští chlupy. Panenka měla hodně natužené vlasy, tak jsem jí je umyla a zůstaly hezky zvlněné. 
Na FB jsem pro Amayu objednala oblečky u Helenky Novákové. A nějaký svetřík jí upletu. 


Tričko jsme si půjčily od panenky Blythe a kalhoty z úpletu jsou od Helenky. 




Ke světlým kalhotám jsme vyzkoušely i zelené tričko od Kruselings. 


Moc se mi líbí legíny s bublinkami a k nim žluté tričko, oboje od Helenky. 
Panenky Rainbow High jsou teď mezi sběratelkami hodně populární. Mně bude stačit jedna zástupkyně těchto panenek. 


33 komentářů:

  1. Růžo, další parádní přírůstek do tvojí sbírky panenek. Určitě se jí bude u tebe líbit 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji. Doufám, že u mně bude spokojená.

      Vymazat
  2. Růženko, hlavně, že tobě to udělalo radost.Oblečky jsou zajímavé, panenka vypadá jako marnivá kráska, tak budeš mít co plést na takovou štramandu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, radost mi udělala. Je zase jiná, moc se mi líbily ty barevné vlasy.

      Vymazat
  3. Teda, ta je okatááá.
    Měj hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Růženko,máš hezkého koníčka a je potřeba si dělat radost.Vůbec by mě nenapadlo,že se dají na takové panenky koupit oblečky.No,je to velká parádnice.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, Helenka má také takovou panenku a šije na ni. Mám od ní oblečky i na jiné panenky. Je moc šikovná a její ceny jsou přiměřené.
      Měj pěkný večer.

      Vymazat
  5. Růži, jako sběratelka (i když něčeho úplně jiného) ti rozumím - každý přírůstek do sbírky potěší. A musím řici, že nové oblečení se mi líbí víc než to původní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji. Jsem ráda, že se Ti líbí oblečky, které jsem pro Amayu pořídila.

      Vymazat
  6. Růži, ta je krásná. Už jsem ji obdivovala u tebe na facebooku. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty oči, ty vlasy... no nadělila sis krásný dárek. Parádní přírůstek do sbírky.
    Růženko, měj krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji. Chvíli mi trvalo než jsem těmto panenkám přišla na chuť. Někdy to tak mám. Teď už přemýšlím, jestli si nekoupím ještě jednu, aby Amy nebyla sama.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  8. Růženko nadělila sis další krásný přírůstek do sbírky a určitě ji brzy vyvezeš na nějaký výlet jako jsi vyvezla její kamarádky. Moc hezké oblečky jsi jí vybrala. Tak ať si společně děláte radost. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji. Jen co bude manžel moct, určitě na nějaký výlet vyrazíme. A třeba právě s Amy.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  9. Je to okatá krasavice. Nádherný přírůstek do Tvé sbírky !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ty vlasy by se nesmírně líbily naší Bobuli. Já moc panenkám na chuť nepřišla, ani jako malá. To mne víc lákaly autíčka a lezení po stromech. Takže nejsem zrovna ten kdo by tomu nějak hověl. Já jsem spíš na ty šité ;-)a hlavně na to šít jim šaty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naší Verunce se moc líbila. Já jsem si s panenkami hrála asi do osmé třídy a pak jsem se k nim po dlouhých letech vrátila. Šité panenky se mi také líbí, jen to šití šatů přenechávám jiným.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  11. Růženko je hezká, už jsem ji obdivovala na FB. Krásně jsi ji oblékla a určitě upleteš nějaký pěkný svetřík nebo šatičky. Má krásná kukadla a nádherné vlásky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc děkuji. Něco jí určitě upletu, jen co dodělám ponožky pro sebe.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  12. Růženko, tvá sbírka se rozšířila o malou a okatou krásku.
    Přeji ti zdraví v roce 2022 a holky ať ti dělají radost :o) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji. Z okaté krásky mám radost.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  13. Kráska okatá. Líbí se mi, jak si je různě strojíš a obdivuji i švadlenou těch malých oblečků a jak jdou ty malé slečny s módou. Mějte se všichni hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, ráda panenky hezky oblékám. Musím se přiznat, že do oblečení panenek někdy investuji víc než do oblečení pro mně.;-)
      Měj krásné dny.

      Vymazat
  14. Růženko, zdravím. Panenka je hezká, moc jí ty vlasy sluší. Nejvíc se mi líbí oblečení na poslední fotce. Určitě jí sestřičku pořiď, bude ráda... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, děkuji. Snad jí časem sestřičku pořídím.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  15. Srdečne gratulujem k Amayi, mňa tiež pri RH sklamalo oblečenie, ale ty si to krásne vymyslela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsme neměly štěstí, ale panenky jsou krásné.

      Vymazat
  16. Ten Ježíšek je ale šikovný ;-) Krásná duhovka :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Amaya je roztomilá gratuluji :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.