středa 16. února 2022

U Ječmínka

Ještě se na skok vrátím do Telče a zavedu vás do jednoho kouzelného obchůdku. Jmenuje se U Ječmínka a prodávají se tu dřevěné hračky a výrobky tradičních lidových řemesel. 


Zboží je vystaveno už v průjezdu domu a divila jsem se, že tam nikdo není, že ho nikdo nehlídá. Hlídané je a to kamerou a v obchůdku paní prodavačka sleduje monitor. Však také po chvíli přišla. 










Líbily se mi dlaždice s malovanými obrázky a jeden se mnou putoval domů.

Naše snacha ráda a dobře peče, tak mám pro ni malý dárek. Snad se jí bude líbit. 



 

14 komentářů:

  1. Růženko,krámek je opravdu kouzelný a nějaké korunky bych tam určitě nechala.
    Jinak z Jihlavy i okolních obcí jsem nadšená.Sice jsem se chtěla podívat na více míst v Jihlavě,ale manžel je z měst nervozní hlavně kvůli parkování a protože vnučka měla být u trenérky přes dvě hodiny,tak jsme jeli za Jihlavu a viděli několik zámků.Mám 400 fotek,teď vydržet u počítače,to je pro mě vždy problém.Určitě se na Vysočinu vrátíme.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Tak v tomto krámku bych chvíli pobyla a velkou chvíli a určitě s prázdnou bych neodešla.
    Díky za fotky a měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Takový milý obchůdek :) A koupila jsi moc hezký dárek!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Růžo, obchůdek by se mi také určitě líbil a asi bych domů s prázdnou nešla. Já bych asi neodolala červené puntíkaté konvičce a hrnečku 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky se mi líbí to červené nádobí, ale k nám by se nehodilo, škoda.
      Jinak se tam, pokud přes Telč zas pojedeme, zajdu podívat.
      Růženko, dík za tip. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Růženko to je hezký krámeček. Já už se do takových míst chodím jen kochat. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  6. Růží, krásný krámek a těch krásných věciček v něm. Zajdu se tam někdy podívat.
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký krámek. Do Telče možná pojedeme na školení, tak bude přemýšlet, jestli by se mi něco odtud nehodilo jako dárek...

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ráda takové krámky. Růženko, děkuji, že jsem mohla nakouknout.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný obchůdek. Z podobného si také vždy něco odnesu. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Růženko, taky bych si vybrala... Moc hezké věci, vše pro radost ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Zase moc krásné. Když tak pořád cestujete, tak si pořiď "Pivní deníček". Já ho mám, všude kde si dám něco k jídlu anebo na hradě, zámku si nechám dát razítko. Ráda chodím do Info-centra a kupuji Turistické vizitky a sama si dávám razítka. V Info-centru je mají volně ležet a můžeš si sama razítko dát do "Deníčku".

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherný obchodík. Budú mi Tvoje reportáže neskutočne chýbať. Opatruj nás, anjelik.

    OdpovědětVymazat
  13. Plnění různých domácích prací a další různé činnosti lze zvládnout pouze s pomocí hotovosti. Váš příjem je omezený a nároky neomezené. Velká část je téměř hotová v polovině měsíce. Náhlý výskyt jakékoli neznámé situace může zkomplikovat všechny vaše finanční výpočty. Abychom vám umožnili vypořádat se s těmito choulostivými záležitostmi nebo pokrýt své pravidelné výdaje, mohou být půjčky Pedro opravdu užitečné. Chcete-li najít dostupnou sazbu půjčky při 2% ROI Individuální půjčky nebo oprávněné půjčky, kontaktujte pana Pedra e-mailovou adresu: pedroloanss@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.