pondělí 14. února 2022

Známý cíl

Dnes navštívíme město, které už na blogu několikrát bylo, kam se moc ráda vracím a tím je Telč. Z Řídelova to není do Telče daleko, takže bylo jasné, že se tam podíváme.


Pohled na zámek z parkoviště. Myslela jsem si, že projdeme do města přes zámecký park, ale ten je v zimě z provozních a bezpečnostních důvodů zavřený. 


Tak alespoň jeden pohled do zámeckého parku přes zavřená vrata. 





Prošli jsme kolem hotelu U Hraběnky. Musela jsem nakouknout do dvora.









V této cukrárně je přes zimu zavřeno. Cukrárna na náměstí má naštěstí otevřeno pořád a domů jsme si vezli něco dobrého ke kávě. 



Štěpnický rybník.





I tady byla brána zavřená.


Musela jsem přidat do kroku, pán s batůžkem byl kus přede mnou. 




V tuto roční dobu asi turisté do Telče nejezdí a tak na náměstí moc lidí nebylo.




Manžel se vrátil k autu, já zašla do cukrárny, ještě jsem udělala pár fotek a spěchala jsem za ním, aby nemusel dlouho čekat.







Tento rohový dům je můj oblíbený.





Výlet se nám oběma líbil i když jsme toho moc nenachodili. Ještě bude trvat než se vypravíme na nějaký delší výšlap. 
Snad se nakouknutí do zimní Telče bude líbit i vám. 




24 komentářů:

  1. Růženko, moc děkuji za tyto fotografie. Zavzpomínala jsem si na jednu nejkrásnějších dovolených. Kéž bychom mohli i nadále tak bezstarostně cestovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, doufejme, že už to vezme nějaký konec a že nepřijde další vlna covidu.
      Měj hezký den.

      Vymazat
  2. Růženko, nádherné počasí jste měli v Telči, tam se také ráda vracím. A vinotéku U Martina vždy znova fotím, ( zeť se tak jmenuje ).
    Cukrárna musí být.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, Telč mám také moc ráda. A většinou chodíme právě kolem vinotéky. Cukrárna opět nezklamala, jen jsem chvíli čekala než pán, co tam prodával, udělal tři kávy.

      Vymazat
  3. Růžo, jednou jsme tam také byli na výletě a náměstí v Telči je nezapomenutelné, je to opravdu nádhera. Navíc jste měli štěstí i na počasí, takže skvělý výlet 😊🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, Telč je krásná za každého počasí. Loni v únoru jsme byli v Telči také a byla zahalena do mlhy, bylo magický zážitek. Tentokrát nám svítilo slunce.

      Vymazat
  4. Telč je nádherná <3 jsem ráda, že ji máme tak blízko a mohu se tam kdykoliv vypravit :) děkuji za hezké fotečky

    OdpovědětVymazat
  5. Růženko,to je nádhera.Telč je krásné město a ty domky jsou jak namalované,jeden jako druhý.
    Já jsem si teď vypisovala,kam se podíváme v Jihlavě a pokud se nám nepodaří zaparkovat,tak pojedeme za ni.Mám vypsaných pár zámků.Vnučka bude u trenérky přes dvě hodiny,tak za tu dobu něco zvládneme.Hlavně,aby nepršelo,protože zítra už má.
    Růženko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, budu držet palce, aby nepršelo až přijedete do Jihlavy. Jsem zvědavá kam se podíváte.
      Přeji hezký večer.

      Vymazat
  6. Růženko, dnes jsi mě opravdu potěšila fotografiemi z mého rodného města. Parkovali jste u Panského dvora. Hotel U Hraběnky je naproti a my jsme v části Telč IV.,
    Štěpnice, bydleli u Oldřichova náměstí. Kousek nad cukrárnou, která byla zavřená, je hospůdka, kde pokud ji nezničil covid, tak tam moc dobře vařili. Když jsme byli naposledy v Telči, tak jsme se tam zastavili. Můj taťka tam chodíval. Tak jsi mě dostala do milovaného rodného města a já ti moc děkuji. Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, když jsme v Telči, tak si na Tebe vždycky vzpomenu. Myslíš asi restauraci Na Kopečku, tam se opravdu moc dobře vařilo.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
    2. Ano, je to restaurace Na Kopečku. Od nás to bylo kousek. Jen dům, kde jsme bydleli už nestojí, ale zůstala tam pumpa a kamenná brána do dvora a lípy. Na pozemku stojí bytové domy. Jak ráda, bych se tam zase podívala, ale letos máme v plánu rekonstrukci v bytě a mám pocit, že to, co jsem našetřila, díky stoupajícím cenám už stačit nebude. loni by to stačilo a ještě by zbylo...Je to hrůza. Mějte se moc pěkně a hlavně ať má manžel achilovku v pořádku. Ono to opravdu dost bolí.

      Vymazat
  7. Růženko, ach! Moc ráda jsem si zavzpomínala na letní ráno, když jsem si Telč naposledy užívala. Je prostě kouzelná! Hned bych jela znovu! A U hraběnky jsme se dobře naobědvali :o)
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, určitě se do Telče zase podíváš.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  8. Do Telče jsem, Růženko, moc ráda nakoukla. Je to už dávno, co jsme tam byli :) Měj se hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  9. Jo Telč je sázka na jistotu, ta se neomrzí, krásné počasí a ještě lepší foto.

    OdpovědětVymazat
  10. Růženko, děkuji za procházku milou Telčí. Je tam krásně. Jen mne na náměstí chybí více zeléně - stromů. Přeji ti hezký den. Iva

    OdpovědětVymazat
  11. V Telči jsem nikdy nebyla, takže alespoň takhle prostřednictvím Tvých fotek.
    Díky za ně!
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. V Telči jsem několikrát byla, ale nikdy mimo sezonu. Byz lidí to vypadá jinak. Hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  13. Růží, Telč nikdy nezklame. Jezdím tam občas pracovně a vždy se mi tam líbí. Na Tvých fotkách jsem objevila i pro mne neznámá místa.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  14. Telč je moc pěkná, ta se neomrzí. Máme tam letos z práce naplánované školení, tak doufám, že nám to vyjde. My jsme vždycky chodili na dortíky do cukrárno-kavárny Haas proti zámku.

    OdpovědětVymazat
  15. Do Telče aj každý deň. Ďakujem za nádherné fotky, neskutočne sa mi toto mesto páči. Rada by som sa tam ešte niekedy pozrela.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.