úterý 9. března 2021

Až se léto zeptá

budou moje holky připraveny.

Dnes to bude příspěvek o panenkách.  Konečně jsem nafotila panenky v šatech, které jsem jim háčkovala.

Panenka Götz Hannah. Šaty jsem háčkovala podle návodu šikovné Jany Klhůvkové, která je pro nás ostatní velkým vzorem. Růžové šaty jsou podle stejného návodu. 



Ruby Red Fashion Friend Stella


Paola Reina Liu





35 komentářů:

  1. teda, Růženko, to je paráda, holky jsou díky tobě sebevědomé, to abych Adélce taky něco spíchla? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji. Adélka by určitě měla radost.

      Vymazat
  2. Růženko,moc krásné panenky a parádní šatičky. Nevím, které šaty se mi líbí nejvíc...Asi ty na 4. fotce - ty stupňovité, bílorůžovozelinkavé. Z čeho jsi šatičky háčkovala ? A ty botičky...Nádhera. Ty se kupují s panenkami ? Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, ty bílo růžovo zelenkavé šatečky měly úspěch i na FB. Přízi jsem kupovala na Aliexpressu, je to bavlna. Co se týká botiček, kupuji je různě, na Aliexpressu, ty růžové jsem kupovala od Rusky, která vyrábí hezké boty pro panenky.

      Vymazat
  3. Růženko, páni! Měla bych se na svým šatníkem zamyslet. Tvé panenky mají úžasnou garderóbu!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, i já bych se měla nad svým šatníkem zamyslet. Panenky jsou na tom lépe. Někdy se stane, že koupím spíš něco pro panenky než pro sebe.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Tak tyhle šatičky jsou krásné, nejvíc ty první :)
    Jsi moc šikovná, jen tak dál.
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé no to jsou krásné šatečky. To je tedy terno být u Tebe panenkou :-).
    Hezký den, Růži!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Růženko, šatečky jsou krásné a panenkám sluší. 👍👍
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní kousky nejen pro panenky, já bych třeba s těmi tříbarevnými, co vypadají jako smetanovo-malinovo-pistáciová zmrzlina, neměla vůbec žádný problém mí je na sobě! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Panenky už jsou připravené na léto, garderóba je nádherná ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  9. Tedy Růženko, ty jsi šikulka.Krásně jsi svoje kamarádky oblékla. Klobouk dolů. Přeji ti příjemné dny ve ZDRAVÍ

    OdpovědětVymazat
  10. Růži, už jsem tvoji krásnou práci obdivovala na facebooku. Máš můj obdiv. Nádherné šaty. Měj klidné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji.
      I Tobě přeji klidné a zdravé dny.

      Vymazat
  11. Všetky sú nádherné. Tie stupňovité a tie prvé sú úžasné, to sú moje favoritky :-)

    OdpovědětVymazat
  12. To je nádhera. Holky jsou opravdu skvěle připravené. Nejvíc mě okouzlily bílo-růžovo-zelené ❤️

    OdpovědětVymazat
  13. Růženko, panenky mají krásné šatičky. Jsou připravené na jaro. M.

    OdpovědětVymazat
  14. 🌹🌹🌹 Růženko, k dnešnímu svátku přeji vše nejlepší, hlavně pevné zdraví, štěstí a pohodu.🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
  15. Růženko, máš je pěkně vyfešákované, ty svoje holčiny. K dnešnímu svátku ti také přeji vše nej, stálé zdraví a plno radosti s panenkami i vnoučaty.

    OdpovědětVymazat
  16. Šatičky jsou krásné - jsi moc šikovná! A holky se určitě těší, až je v nich vezmeš na procházku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Už se těším až bude hezky a budeme moct jet někam na výlet. Pak určitě s námi některá panenka pojede.

      Vymazat
  17. Holky jsou parádnice, pro ně může léto začít. Já se spokojím se sluníčkem.
    Přeji hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat
  18. Růženko, to jsou krasavice. jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.