středa 17. března 2021

Emilka modelka

V lednu jsem vám představila Emilku, panenku skřítku. Dnes vám Emilka  předvede modely, které jsem upletla opět pro skřítky Marušky. Jsou v kombinaci červeno-bílé a modrobílé jak pro kluka, tak pro děvče. 




Emilce ještě nedorazila z Číny paruka a tak je jí čepička velká. A Maruščini skřítci mají střapatý účes.





Klouček má dvoje kalhoty, aby je mohl střídat. Znáte to, kluci se hned umažou.😉
Další klučičí obleček v červeno-bílém. 






Emilka byla ráda když focení skončilo a mohla se převléct do svého oblečení. 





Emilka se zatím loučí.

Všechny oblečky jsem pletla z příze Gloria. Je to jedna z přízí, které jsou na trhu už dlouhé roky. Pletla jsem na krátkých ponožkových jehlicích, vypadá to lépe, než když se to sešívá. Alespoň u těchto malých panenek. A jelikož neumím vyplétané vzory, tak jsem oblečky vyšila. 
Teď mě čeká další úkol. Syn už mě dlouho uhání, abych mu upletla vestu. Tak se do ní konečně pustím. 
Ruční práce mi vyplňují čas, kdy teď nikam moc nemůžeme a ani nechodíme. Přeji vám všem pěkné dny. 




23 komentářů:

  1. Růženko, mně se líbí ty obrázky, kde se panenka kamarádí s medvídkem. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a ten oranžový ušák nemá chybu! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Růžo, ty jsi šikulka. Oblečení je moc pěkné a panence sluší. Modelky to nemají jednoduché, pořád se převlékat, to je otrava. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  4. Růženko, Emilce to moc sluší, je to parádnice. A ty jsi šikulka. 👍👍👍
    Měj hezké dny 🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Růženko Ty jsi úžasná. Máš ty oblečky nádherně propracované, dokonalé. Obdivuji Tvoji šikovnost. Máš krásného koníčka. Přeji Ti hlavně zdravíčko a snad už brzy budeme moci chodit ven. Mějte se všichni moc pěkně a opatrujte se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, snažím se, aby byly oblečky pěkné.
      Už se těším až budeme moct dál než jen okolo města.
      I vám všem přeji pěkné dny.

      Vymazat
  6. Klobouk dolů, to chce tolik trpělivosti.
    Ať se při další tvorbě daří, tvá děvčata mají vkusné looky.
    Příjemný večer, Růženko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, trpělivost mi snad nechybí. Když se nedaří, tak pářu.
      Měj hezký večer s Tvojí partou.

      Vymazat
  7. Růženko, máš můj neskonalý obdiv. Když vidím tu titěrnost a zároveň preciznost tvé práce, to nemluvím o sladění všech outfitů...
    Jistě se ti stejně povede i ta velká vesta.
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji. Tvoje chvála mě těší. Doufám, že nebudu vestu párat jako někdy pářu ty malé oblečky, to by mě kleplo.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  8. Růženko, moc se mi líbí Tvoje panenkování, to je mi blízké.Asi bychom si spolu vyhrály. Oblečky máš krásné. Líbí se mi taky, jak je panenka šikovná, že dovede klečet, ohýbat ručičkama. Těším se, až jí přijedou vlásky. A ona byla bez vlasů koupená ? Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, mě se zase moc líbí Tvoje tvoření. Jsem ráda, že mi náhoda přivedla do života panenky a vše kolem nich. A od toho se odvíjí i to, že ráda fotím i když je to jen amatérské.
      Kloubové panenky mám ráda, hezky se fotí. Panenku jsem koupila bez paruky, nebyla v nabídce. Dá se koupit i panenka, která nemá namalovaný obličej.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  9. Růženko, tyhle články mě naplňují radostí. Když vidím úsměv tvé modelky a její profesionální přístup k práci modelky, tak se tu opravdu usmívám. Ano napadla mne otázka, z čeho a na jak velkých jehlicích pleteš takové drobné oblečky a už jsi mi i odpověděla na konci článku. Tak jen aby bylo dost materiálu. Já už začínám zápasit s látačkami. Syn má z pracovních bot ponožky často děravé a tak i když už tolik neštupuju, musím se do toho občas pustit. Nyní ani není kde koupit ponožky nové. Asi si vláda myslí, že galanterky jsou jen pro šití roušek a ty se nyní nešijí, tak proč otevírat. A objednávat nitě po internetu a platit poštovné je také na palici. No nic, snad bude někdy lépe. Jaké to asi je přeorientovat se z malinkých modelů na model pro chlapa? Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, jsem ráda, že se Ti články o panenkách líbí. Materiálu mám tolik, že ho asi nestačím zpracovat. Na ty malé pletu a háčkuji většinou ze Sněhurky a Perlovky. Na Aliexpressu jsem si koupila slabou bavlněnou přízi ze které byly ty tříbarevné šaty v minulém článku. Na Emilku jsem pletla z Glorie, požadavek byly zimní oblečky. Používám jehlice č.2 a mám i slabší 1,25 a č.1.
      Ponožky občas štepuji a mám docela zásoby štepovaček.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  10. Obdivovala jsem tě, jaká to je piplačka s takovým malinkými oblečky. Všechny se moc povedly. Tak ať se stejně vydaří i ta vesta pro syna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to piplačka, ale mě to baví. Doufám, že se vesta povede.

      Vymazat
  11. Oblečky jsou krásné i ty první, líbí se mi jemné vzorky i vatiabilita. Ale ten poslední, její vlastní, ten je top. Líbí se mi ty barvičky, Emilka je jistě zahradní skřítek 👍 Ty kytičky na svetříku jsou dokonalé a klobouček apartní, snad paruka dorazí brzy 👍

    OdpovědětVymazat
  12. No to je krásná panenka.Rozkošný skřítek či co to má být.Že nemá vlásky snad ani nevadí,je roztomilá.

    OdpovědětVymazat
  13. To je nádhera :-) Krásna modelka aj modely.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.