čtvrtek 18. března 2021

Na poštu

 jsem to dnes vzala oklikou. 

Už včera odpoledne začalo sněžit. Do rána připadlo a navíc svítilo slunce. Tak jsem spojila příjemné s užitečným. Musela jsem na poštu pro balíček a jeden jsem musela poslat. Vzala jsem foťák a na poštu jsem šla oklikou přes Keťásek. Vy, kdo sem nějaký čas chodíte, víte, že je to park kousek od nás.

Takhle to vypadalo včera k večeru.



Vždycky obdivuji, jak se takový pták udrží na tenké větvi.


S mužem jsme pozorovali děvčata od sousedů, jak si stavěla sněhuláky.


Říkali jsme si, že je dobře, že se holky umí zabavit a užívají si i tu trošku sněhu.

Sněhulák měl do rána sněhovou čepici.


Pán s batůžkem šel do města. Vyrazil chvíli přede mnou, šel vysypat tříděný odpad a nevšiml si, že ho fotím.







Když vidím zarostlou stráň, tak si se smutkem vzpomenu na dobu, kdy tady bývalo zahradnictví. 



Schody na Keťásku.
Na tuhle lavičku si asi hned tak někdo nesedne. Takových laviček je v parku víc. Jsem zvědavá, jestli je letos opraví. 



Tady se to frčelo na saních.




Od schodů se také jezdilo až k tunelu. Ti odvážní museli přes několik schodů, které byly asi v půli cesty. Můj muž tady jezdil na šironech. Teď už tu schody nejsou. 



Tady jsme se spolužačkou v deváté třídě okusily první cigaretu. 




Tak zvané "městské domy".





Kosák mi ochotně pózoval. 


Silničáři měli pilno.


Říkala jsem manželovi, že vidím ovečku. Prý mám bujnou fantazii.
Když se mi zamží objektiv.



Tady už mají za oknem jaro. 

A jsem u cíle. V přízemí rožáku je pošta. Pak jsem šla ještě nakoupit a domů. 


Trochu jsem se vyvětrala, nakoupila a pak jsem funěla s respirátorem na nose domů. 


36 komentářů:

  1. Tedy Růženko pěkně vám nasněžilo. já jsem byla odpoledne na procházce a bylo krásně jarně. Přišla jsem domů a zatáhlo se a za chvíli jsme měli bílo...Tak že už to máme stejné jako vy. Krásné dny v pohodě a ve zdraví Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počasí je teď hodně proměnlivé. Včera sníh díky slunci téměř všechen roztál a do rána zase napadlo.
      I Tobě přeji hezké dny.

      Vymazat
  2. Pěkné fotky je vidět, že se zima ještě nevzdává :-).

    OdpovědětVymazat
  3. U nás dnes bylo slunečno a chvílemi mraky po modré obloze, ale vy jste měli dozvuky zimy...pěkné fotky, Růženko. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji. Zima se nechce vzdát své vlády.
      Měj hezký den.

      Vymazat
  4. Nasněžilo pěkně a pak i sluníčko se ukázalo. Počasí jako na houpačce, každou půlhodinu jinak. Mám takový dojem, že toho pána, co nese vynést tříděný odpad znám. :-D A ovečka tam je. objektiv se zamlžil až potom. :)Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pána s batůžkem už všichni znáte. Jemu to nevadí.
      Přeji Ti pěkný den.

      Vymazat
  5. Tvoje procházky jsou vždycky tak pěkně inspirativní :) Googlila jsem, co jsou širóny - objevily se mi nože na brusle. A nebyly to vlastně ty boby s bruslemi? - ty z dětství pamatuju.
    No a ta sněhová ovečka :)
    Měj se pěkně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že Tě inspiruji. Bylo to vlastně prkýnko s noži na brusle, někdo ho měl polstrované, někdo jen to prkýnko. A někdo měl z boků poutka, aby se širóny daly držet. To víš byla to domácí výroba.
      Měj pěkné dny.

      Vymazat
  6. Růži, k vám se vrátila zima. U nás není nic. Moc hezká procházka jako vždycky. Měj klidný pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás se zima nechce vzdát, ale raději bychom přivítali jaro.
      Měj hezký den.

      Vymazat
  7. Růženko, u nás jen poprašek. U vás pravá zima... Snad už poslední záchvěv....
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, že už je to poslední záchvěv.
      Měj pěkný den.

      Vymazat
  8. Růží, krásně je u vás v parku a s tím sněhem je vše takové čisté. U nás dnes opět bílo, vypadá to jako v pohádce. Jenže já bych už radši to jaro. :O) A asi nejsem sama.
    Měj fajn pátek. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc Ti rozumím, také vyhlížím jaro.
      Měj hezký den.

      Vymazat
  9. Provětrala jsem se krásně s Tebou. Sníh u nás napadl až dnes k ránu a docela hodně. Ale je to mokré, takže už z krajiny mizí.Byla jsem za letošní zimu ráda, ovšem teď už mne to netěší,chtěla bych jaro !Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ho moc nezůstalo, doufám, že to byl poslední záchvěv zimy.
      I Ty se měj hezky.

      Vymazat
  10. Uf, ty jsi mě Růženko utahala ☺ Sněhu bylo dost, tak nyní by se mělo pochlapit sluníčko, zahřát nás a dodat vitamín D. ☺ ♥ ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sluníčko se včera snažilo, ale dnes zase sněžilo. ;-)

      Vymazat
  11. Teda, u Vás pořádně nasněžilo. Procházka v bílé peřině se sluníčkem nad hlavou byla určitě parádní. Ten pán s baťůžkem je mi nějak povědomý ☺☺☺ Zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě to sluníčko mě přimělo vzít foťák a trošku se projít.

      Vymazat
  12. Růženko, pěkně u vás nasněžilo. ❄❄❄ U nás také něco spadlo, ale podstatně méně. I dnes ráno bylo bílo a před chvilkou se přehnala sněhová metelice.
    Udělala sis hezkou procházku, navíc spojenou se vzpomínkami.👍
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, bydlím kousek od míst, kde jsme jako děti sáňkovaly. Ty dnešní děti jsou o to ochuzené.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  13. K vám se nastěhovala zima, ale zítra je už první jarní den. Pryč s ní!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Já už jsem sice naprogramovaná na jaro, ale ten čistý sníh mě stejně pokaždé okouzlí. Tady taky napadlo, tak vyrazím pěšky do Jednoty a užiju si procházku 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes je -5°C, svítí slunce a všude je bílo. Podivný začátek jara.
      Užij si procházku.:-)

      Vymazat
  15. Zima, je krásná, ale už chci jarní dny.
    Hezkou sobotu přeji. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chceme všichni. Snad se brzy dočkáme.
      Přeji hezké dny.

      Vymazat
  16. Taky nám pěkně nasněžilo, před domem vyrostlo pár sněhuláků a protože dost mrzne, vypadá to, že hned tak neroztají...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už moc sněhu není a doufám, že vyjde předpověď počasí a oteplí se.

      Vymazat
  17. Jé, Růženko, vy tam máte zpátky zimu. U nás sice taky poletoval sníh, ale je jen poprašek a dnes svítilo sluníčko. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to tak. Za domem bobují děti. Sníh hodně odtál a snad bude brzy hezky.

      Vymazat
  18. Nádherná snehová cesta na poštu :-) Máte to tam krásne :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.