úterý 25. května 2021

Heulos - co se nevešlo

Ještě mi zůstalo několik fotografií z procházky Heulosem, které bych vám chtěla ukázat. Někdy mě zaujme určitý detail, který stojí za vyfocení. Snad se fotky budou líbit i vám.


Prosím zkušené zahrádkáře u určení této kytičky.



Kampak asi vede tento otvor? Do jihlavských katakomb, jak jsou laicky chodby pod městem nazývány? 


Pařez mi připomíná torzo lidského těla. 



Některé stromy v parku dožívají nebo už dožily. 

Vlaštovičník.

Drobné violky.


Kvetou i lesní jahody. 



 Tento strom má kůru jen na jedné polovině.


Cestiček je tu opravdu hodně.


Další mně neznámá kytička.






Nový život. 



Tyhle kresby se mi líbily. 
Mějte krásné dny. 


34 komentářů:

  1. Ty poslední obrázky se mi moc líbí, připomínají mi safari papírové ubrousky, které jsem kdysi používala na techniku decoupage 😊.

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko moc hezké detailní fotografie jsi pořídila. Jsi šikulka. Měj moc pěkné dny i když nás počasí už otravuje a mám obavy, že přejdeme při tomto počasí od jara hned do podzimu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji. Ráda fotím detaily, snad se jednou propracuji ke krásným fotkám jaké fotíš ty.
      Na to, že se blíží konec května, jsme se ještě neohřáli, leda tak doma u kamen. I Tobě přeji pěkné dny.

      Vymazat
  3. Krásné, Růženko, byla by škoda ty fotky nezveřejnit...
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Růženko,to jsou moc hezké detaily.Hodně si všímáš zajímavých věcí kolem sebe.
    Kytičky moc neznám,tak nemohu její název napsat,ale ta fotografie se mi moc líbí.Mám ráda,když skrz kameny se prodírají kvítka.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, baví mě objevovat zajímavé detaily. Také se v kytičkách nevyznám, ale jak nám prozradila Alenka v komentáři, je to Levisie.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  5. Růženko, další porce krásných fotek s jarní tématikou. Ta kytička je Levisie.🌸
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji za určení kytičky. Já věděla, že mi někdo pomůže.
      I Tobě přeji pohodové dny.

      Vymazat
  6. Růží, krásné fotky jsi pořídila. Líbí se mi, jak už vše kvete.
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už toho hodně kvete a hlavně se všechno krásně zelená.
      Měj pěkné dny.

      Vymazat
  7. Růženko nádherné fotky. Ty chodíš po procházkách a já makám na zahrádce. Ráda se na tvoje výlety koukám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, děkuji. Ty máš tu krásu na zahrádce, já musím někam do přírody, abych viděla, co všechno kvete. Těší mě, že se Ti naše výlety a procházky líbí.

      Vymazat
  8. Růži, nafotila jsi krásné detaily, umíš se koukat. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Naučila jsem se dívat a někdy se mi podaří zachytit zajímavý detail.
      Měj pěkný den.

      Vymazat
  9. Nádherná príroda :-) Určite stáli fotky za odfotenie. Pohladili mi dušu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikky, to jsem moc ráda, děkuji Ti. Posílám pusu Danečkovi.

      Vymazat
  10. Tak Signora už zodpověděla otázku, tudíž nemusím už dodávat co to je. Ta druhá květinka mi je taky neznámá, takže tedy neodpovím ani u ní. leda bych ještě mrkla do atlasu rostlin, jestli tam něco nenajdu.

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Měla jsem ji líp nafotit, víc z blízka. I tak děkuji.

      Vymazat
  12. Nejvíc se mi líbil ten kořenový strom. Ale i ostatní :)
    U té bílé kytičky mně tentokrát aplikace Lens zklamala. Nic rozumného z ní nevypadlo...
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znovu jsem hledala název bílé kytičky pomocí Googlu a také nic. Příště budu lépe fotit.

      Vymazat
  13. Růženko, pěkné momentky. Takové mišmaše já mám ráda. Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné...já se ještě nikam na procházku nedostala. Ale napravím to :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se jdi projít, snad bude lepší počasí, abychom si mohli procházky užívat.

      Vymazat
  15. Krásné záběry, sice nevím, co je Heulos, ale to někdy zjistím. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heulos je park v Jihlavě, rozkládá se kole, zoologické zahrady.

      Vymazat
  16. Jsou to krásné záběry na kytičky a líbí se mi fotky těch starých vykotlaných stromů.

    OdpovědětVymazat
  17. Růženko, moc se mi líbí všechny fotografie. Tu kytičku na kterou se ptáš neznám, ale tak mi trošičku připomíná květem anglický muškát. Ale asi to nebude.

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné detaily, moc povedené fotky. Já v pařezu viděla tvář 😉

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.