úterý 1. června 2021

Ze života čápů

Už nějakou dobu sleduji díky webkameře párek čápů v Třebíči. Sleduje je i moje kamarádka Simona, která tam bydlí a ta mi o nich loni řekla. Zkusila jsem stáhnout pár záběrů a ráda se s vámi o ně podělím.


Pár měl pět vajíček, vylíhla se čtyři čápata, ale zůstala jen dvě.

















Mladí čápi rostou přímo před očima. Poslední dvě fotky jsem si půjčila od Simony, jsou také z dnešního rána.



Rodinka v ranním rozbřesku. Co jim popřát? Aby byli všichni zdraví a na podzim mohli odletět do teplejších krajin. 

Děti dnes mají svátek, přeji jim, aby ho krásně prožily. 

25 komentářů:

  1. Sledovat čápí život on-line je neskutečný balzám na nervy...😊

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko, toto je příspěvek roku! Senzační. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Růženko, krásné snímky čapí rodinky. Ze svého pelíšku mají dokonalý výhled na svět. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, výhled jim můžeme závidět, ale pořádně jim tam fouká.

      Vymazat
  4. Já zas na fb sleduju čapího vdovce který má na starost čtyři čápata. Jelikož sám by to nemohl zvládnout, pomáhají všichni s širokého okolí a hlavní mámou je pán, na jehož komíně si čápi hnízdo udělali. Každý den tak třikrát čtyřikrát leze nahoru a nosí tam rybičky, myší holátka, anebo pro tátu velké myši a ryby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem jak pán krmil čápata. Snad se je podaří odchovat.

      Vymazat
  5. Parádní reportáž z čapího hnízda, fotky se ti moc povedly 😀

    OdpovědětVymazat
  6. Růženko, nemá slova - naprosto dokonalá reportáž!
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji. Jsem ráda, že se čapí rodinka líbí.

      Vymazat
  7. Růženko,to je taková nádhera.Krásná čapí rodinka.Také by mě to bavilo je sledovat.Četla jsem teď o čapím vdovci,který se stará o čtyři čápata a lidé pomáhají,jeden pán jim tam nosí žrádlo.Já jezdím s kamarádkou za labutí rodinkou.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, skoro každý den se podívám, jak se jim daří. Labutí rodinka musí být také krásná.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  8. Tie malé bociančatká sú nádherné. Hlavne veľa veľa zdravia a síl <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou kouzelní. Už se snaží stavět na nohy, ale zatím nevydrží dlouho stát.

      Vymazat
  9. My máme takovou čapí rodinku celkem nedaleko na továrním komínu v tzv.Bohuslavicích-nedaleko Trutnova. Tam je pět mláďat a zatím se mají všichni k světu.Je to moc hezké a zajímavé, jak to v takové čapí rodině probíhá. No a v nedaleké obci Mladé Buky je to hnízdo, o kterém píše výše Jitka.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pět mláďat, to už se mají rodiče co ohánět.

      Vymazat
  10. Růženko, to je tak úžasné, vidět je od vajíčka, až do doby než vyrostou a odletí. Děkuji za tuto překrásnou podívanou.

    OdpovědětVymazat
  11. Růži, to máš krásný zážitek. I já jsem se kochala. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám, téměř každý den se podívám, co dělají a jak čápata rostou.
      Měj krásný den.

      Vymazat
  12. Ty přímé přenosy z ptačích hnízd jsou úžasné. Tady je technikou umožněno široké veřejnosti vidět do hnízda a sledovat život v té ptačí říši.je to nádhera.

    OdpovědětVymazat
  13. To je nádhera! Také jsem občas sledovala zvířátka z webkamer :) je to super <3
    Leník

    OdpovědětVymazat
  14. Rostou jak z vody. Moje mamka taky sleduje takhle různá hnízda, rozhodně je to zajímavé...

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.