sobota 2. října 2021

Z jiného soudku

Dnes nebudeme cestovat ani se nebudeme procházet. Bude malá módní přehlídka. O prázdninách jsem opět pletla oblečky pro skřítky mé kamarádky Marušky. Předvede vám je Emilka jako obvykle. Pletla jsem ze Sněhurky na ponožkových jehlicích. 












 Focení se zdálo Emilce dlouhé a ráda se převlékla do svého oblečení. 

A takhle to sluší kamarádům Emilky.

29 komentářů:

  1. Každopádně dávám 👍a přeji pohodu při tvoření.🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, na tyhle malé skřítky ráda tvořím.

      Vymazat
  2. Růženko, to jsou krásné modely. 👍👍👍 Také bych pletla a šila, ale nemám zájemce. Kdysi jsem oblékala dcery panenky, ale dnes ... mám tři vnučky, tu první nikdy panenky nezajímaly, druhou zajímaly jen Monster High a když jsme jí koupili k vánocům barbínu, tvářila se ublíženě. A ani ta nejmladší o panenky také nejeví zájem. Ach jo. 😃
    Měj hezké dny. 🍀🍂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji. Vnučce už jsem na panenky pletla i háčkovala, ale ona je hned svlékne.
      Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  3. Módní přehlídka nemá chybu! Moc se mi líbí tvé pletení i hravé tvoření při aranžmá pro fotografie 😊.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná módní přehlídka. jsi moc šikovná Růženko. Doufám, že jsi nezapomněla na výzvu. Pokud ano, tak Ti připomínám téma? "Loučení s létem" a příští týden "Květy podzimu". Změnila jsem termíny, protože podzim přichází nějak rychleji a stromy už se barví a nerada bych, aby se fotografie objevily až bude sníh... Proto je první termín už tento víkend a další každý následující víkend. Děkuji Ti za hezkou podívanou a přeji Ti příjemnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji. Na výzvu jsem nezapomněla, ale neměla jsem dobrý týden, i po operaci žlučníku mě zažívání občas zlobí. A také jsem nevěděla jak téma uchopit. Už je hotovo, trochu jsem se inspirovala u vás ostatních.
      Měj pohodovou neděli.

      Vymazat
  5. Obdivuji tvoji šikovnost, Růženko.. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Růženko,z panenek jsou úžasné manekýnky.Upletla jsem jim krásné oblečky.Když je vidím,zase si říkám,že pořád nemám tu panenku,která by se mi líbila.Musím se více snažit a navštívit hračkářství.Těším se,že si na ni budu háčkovat a šít.
    Měj se hezky,jsi šikovná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, určitě si časem nějakou panenku vybereš a já se těším jak na ni budeš tvořit.
      Měj hezký den.

      Vymazat
  7. Růži, krásně oblékáš panenky. Kdysi jsem taky holkám pletla na panenky, ale dnes to obdivuji. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Já si pletení na panenky znovu užívám.
      I Tobě přeji pěknou neděli.

      Vymazat
  8. Růženko, neuvěřitelné, úžasné podzimní modely a když si představim tu velikost - fakt tleskám!
    Přeji pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc Ti děkuji za pochvalu. Ovšem jsou i menší panenky, které oblékám.
      Měj krásnou neděli.

      Vymazat
  9. Jeden obleček hezčí nežli druhý !!! Moc jim to všem sluší.
    Hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji. Byla jsem hlavně ráda, že se oblečky líbily i Marušce, která si je objednala. Její skřítci můžou slavit Halloween.
      Pěknou neděli přeji.

      Vymazat
  10. To je nádhera <3 ale najviac ma potešil malinký Jerry <3

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji a souhlasím. Jerry je roztomilý.

    OdpovědětVymazat
  12. Růženko, oblečky parádní, zrovna jako krásné křeslo. A ušatá Emilka je boží, moc jí to sluší. A je vidět, jak si to užívá... A má prima kámoše. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, tvořit na panenky mě baví. Křeslo vyrobila Naďa, je moc šikovná.
      Skřítci jsou roztomilí. Emilku jsem si koupila i kvůli oblečkům, protože od oka se špatně plete.
      Měj hezké dny.

      Vymazat
  13. Jsi dobrá, že jsi zvládla uplést takvé titěrné věcičky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Růženko, to je moc krásné. Emilka má i krásný pokojík a úžasné křesílko. Jsi moc šikovná na ty mrňavé oblečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji. Zatím na to ještě vidím i když musím mít brýle. Nábytek mi dělala kamarádka, která také panenky sbírá.

      Vymazat
  15. Emilka je kouzelná. Všechny oblečky nám pěkně předvedla, myslím, že kamarádi byli velmi spokojeni 👍

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.