pátek 12. listopadu 2021

Andulka na výletě

Jak už jsem psala v předešlém článku, nebyli jsme na výletě sami. Tentokrát s námi jela Andulka, panenka co má kapesní velikost a hezky se vejde do tašky. 















 





Myslím, že se Andulce výlet líbil stejně jako nám. A jelikož se celou cestu nesla, tak ji ani nebolely nohy. 

36 komentářů:

  1. To věřím, že se Andulce výlet líbil. Nožičky ji nebolely a byla krásně ustrojená. Svetřík ji určitě hřál.
    Hezký den,Růži!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Růženko, moc pěkné. Původně mě napadlo, že vám uletěla andulka(papoušek vlnkovaný) a ejhle! Ona je to jedna krasavice ze Tvé sbírky a nádherně nastrojená s krásným obličejíčkem. Moc hezký výlet i fotografie.
    Mějte se všichni moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, andulka neuletěla.;-) Ráda panenky fotím v přírodě, i když musím u těch malých do dřepu a moje bolavá kolena pak protestují.
      Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  3. Jé, to je krásné! Chtěla bych být aspoň někdy taky tvoje Andulka, ta se měla!

    OdpovědětVymazat
  4. Růženko, krásný výlet, pěkné fotky a Andulka se na výlet pěkně nastrojila a ty vlásky! Paráda. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji. Andulka je kouzelná a má opravdu krásné vlásky.
      Přeji Ti pěknou neděli.

      Vymazat
  5. Koukám, že se mi povedl komentář v pravé poledne!
    Růženko, moc tě zdravím a přeji tvému manželovi, pánovi s batohem, aby se operace povedla a brzy se uzdravil. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, manžel má batoh i v nemocnici. Už mi volal, operaci už má za sebou a mně se ulevilo. Teď ho čeká 6 týdnů s nohou v sádře. Přání vyřídím, děkuji.

      Vymazat
  6. Koukám že navštívila krásná místa ☺️

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to by sa aj mne páčilo, keby ma celý čas niekto niesol a ešte v takom krásnom svetríku. Andulka je nádherná, má krásnučké vlásky <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, také by se mi líbilo, kdyby mě někdo poponášel.

      Vymazat
  8. Růženko, zdravím. Andulka je krásná panenka a vypadá, že je moc hodná. Má krásné teplé oblečení, což mě pripomíná, že moji medvědi jsou stále v letním. Ach jo, až mi bude líp, musím to napravit. Asi půjdou rovnou do vánočního... Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, kdybys viděla, kolik mých panenek má letní šaty. Nestačím je všechny převlékat a ani bych neměla kam dát oblečky.

      Vymazat
  9. Růžo, nejdřív jsem si myslela, že vám ulétl papoušek andulka 😄 Ale tahle kapesní Andulka byla s výletem určitě spokojená. Má nádherné oči a parádní botky. Pěkný víkend 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to už jsi druhá. Andulky vlnkované taky nejsou moc velké, ale ty bych na výlet nevzala, protože by mi ufrnkly.
      Měj hezký víkend.

      Vymazat
  10. Andulka krásně výletovala a pózovala na focení.Má krásné pletené kalhoty a svetřík.Je to parádnice.Já si už koupila panenku,manžel na mě koukal,zda jsem se nezbláznila a ještě více,když jsem na ni začala šít.Má kalhoty,blůzu a háčkuji ji svetr.Hrozně mě to baví.No,kdo si hraje nezlobí,že?
    Růženko,hezký večer a pěkný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, to je prima, že už máš panenku. Dáš ji na blog? Ráda bych viděla jakou panenku sis koupila a co jsi jí ušila a uháčkovala.
      Měj hezký víkend.

      Vymazat
    2. Jituš, já ji chci taky vidět... Lenka
      www.babilenka.cz

      Vymazat
    3. Jitko, také jsem na panenku zvědavá. Jsme na tom stejně, také šiju, háčkuju a pletu na ty moje dvě gumové. Zuzanku a Františka 😁😁

      Vymazat
  11. Taky mám pár panenek, které jsou jen moje. Ještě mě nenapadlo vzít je na výlet. Zato vnučky, když přijedou, jsou vždy zvědavé, jaké nové oblečení ty "holky" budou mít.
    měj hezké dny. V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, panenky sbíráš? A mohla bych je někde vidět? Naše vnučka má u nás panenky, které si může převlékat, ale občas pokukuje i po těch mých.
      Měj pěkný víkend.

      Vymazat
    2. No, až tak moc je nesbírám. Sem tam nějakou ušiju. Ale občas to nevydržím a nějakou si koupím, obleču a těším se, co vnučky (hlavně jedna z nich) na to. Jsem holt pořád holka taky.

      Vymazat
  12. Růži, nejdřív jsem si myslela, že jsi někde potkala ulítlou andulku :-) Panenka je moc krásná, ale mně se líbí všechny tvoje panenky. Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, možná Tě zklamu, ale ulítlou andulku jsem nepotkala. Těší mě, že se Ti moje Andulka i ostatní panenky líbí.
      Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  13. Andulka vypadá moc mile a musí podtrhnout její outfit - moc jí to sluší!
    Růženko, měj příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc Ti děkuji. Mám několik panenek v téměř stejné velikosti, takže si oblečky mohou půjčovat.
      Měj hezký víkend.

      Vymazat
  14. Ona je takový trochu melancholický andílek. Máš ji moc pěkně oblečenou, svetřík je parádní. Věřím, že i Andulka si výlet užila a v těch náročnějších pasážích byla vdečná za svou kapesní velikost ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V některých místech bych tu kapesní velikost brala a nechala se kousek poponést.

      Vymazat
  15. Toz chce to vzdy nejakou dobrou spolecnici

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu a milé komentáře.